امین و ایمانامین و ایمان، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

امین و ایمان

عکس

1391/7/10 18:17
نویسنده : مهناز
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم با اون تیپتقلب

من اومده بودم خونتون و قرار بود عصر با هم بریم هفت حوض....

امین هم که ناز کرد و نذاشت ازش عکس بگیرم

این شبش که رفتیم هفت حوض

اینجا من و عمو مرتضی نامزد بودیم و عمو یزد بود....

شما هم دنبال تلفن عمومی می گشتین و سریع کارت و ازم میگرفتین و جلوتر می رفتین کارت و میزدین تا من بیام....

اینجا اولین دفعه ای هست که عمو مرتضی اومد خونه مامان جون...

شلوارکت شمخنده

یادی از گذشته....

این عکس و فکر میکنم دایی محسن براتون درست کرده....

اینم اولین دفعه یی که اومدین یزد و رفتیم اسب سواری.... داشتید با زهرا سادات بازی می کردین

این عکسا کیفیت آنچنانی نداره... یادم نیست با چی گرفتم....

ولی بالاخره عکسه و دلم نیومد نزارم براتون....خنثی

اینجا روزی بود که ما داشتیم بر میگشتیم خونمون و مامان جون واسه تو راهمون ساندویچ آماده کرد....

تو عکسا قبلی که هر دفعه یکیتون دستتون جلو صورتتون بود

بالاخره موفق شدم یه عکس درست حسابی اما بی کیفیت بگیرمنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان امير علي
11 مهر 91 11:21
سلام خانومي شما چه دختر خاله مهربوني هستي عزيزم . دوقلوها هم ماشاالله شيرينن. خدا حفظ شون كنه . خوشحال شديم به ما سر زديد .



سلام گلم
ممنون از حضورت...
خیلی خوشحالم کردی
مامان محمد صادق(زهرا)
13 مهر 91 16:38
چه عکسای قشنگی!
اون عکس کوچولوییاشون که 2تایی خندیدن چه نازه!
همونی که دایی محسن واسشون سبیل گذاشته!!!


آره منم دوست دارم این عکسشونو
دایی محسن دیگه... دستش درد نکنه
مامان ماهان نفسی
18 مهر 91 17:32
ای جانم چه دختر خاله مهربونی خدا بده شانسامین و ایمان باید تلافی کنید این زحمت بزرگ دختر خالتونو که براتون وب ساخته افرین مهناز مهربون


ای بابا خجالتمون نده خانومی