امین و ایمانامین و ایمان، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امین و ایمان

اندر احوالات دوقلوها

1391/7/15 22:19
نویسنده : مهناز
853 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــلام فسقلی های من

هفته پیش روزهای اول یکم اذیت کردین ولی وقتی براتون جایزه گرفتن دیگه رفتین سر کلاس

مامان جون براتون شمشیر خرید و مامان هم فکر کنم کامیون( اینو خودتون بهم گفتین)متفکر

این شد که رفتین سر کلاس ولی مامان بهتون میگفت من میرم طبقه بالا کلاس ورزش (آخه بالا برای مامانا ورزش گذاشتن) تا شماها کلاستون تموم بشه ولی میومد خونه و دوباره بر می گشت دنبالتون....خنده

یه روز که مامان برگشته بود خونه... وقتی می خواست بیاد دنبالتون حواسش نبود و یه روسری دیگه سر کرده بود...

ایمان هم که حواسش جمع بوده برگشته گفته مامان رفتی خونه؟!

مامان:خنثیتعجب ، نه چرا؟

ایمان: پس چرا روسریت و عوض کردی؟متفکر

مامان: خنثی، آهان... ورزش که رفتم حسابی عرق کردم روسریم خیس شد این شد که زود رفتم خونه روسریمو عوض کردم و برگشتم پیش شما!عینک

(مامان مجبور شد دروغ بگه)نیشخندزبان

شعر روزهای هفته هم بهتون یاد دادن که شما وقتی به 5 شنبه میرسید ادامش میگین 6 شنبه، 7 شنبه...خنده

همین دیگه....

دوستون دارم

بابایبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمد صادق(زهرا)
15 مهر 91 20:54
هههههههههههههههههههههههههههههههه!
مردم از خنده!
از دست این کلک های مامانا!


بلی مامانان دیگه
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
16 مهر 91 2:34
مرسی عزیز دلم ...
واقعا گرونیه ....


آره. چی بگم
بابای مهرسا
17 مهر 91 0:13
سلام ممنون از حضورتون وبتون عالیه
مامی دوقلوها(زهرا)
17 مهر 91 9:45
سلام عزیزم ممنون که با ما سری زدیید
ای جانم چه پسمل های شیطون بلایی دارین خدا حفظشون کنه.
خوش به حالتون دیگه بزرگ شدن راحت شدین
راستی با تبادل لینک موافقین


مرسی
ولی همچین هم راحت نشدیمم
هر سنی مشکلات خودشو داره....
من لینکت کردم گلم
پگاه مامان آرتين
17 مهر 91 11:57
سلام دوقلوها روزتون مبارك من لينكتون كردم


ممنون
شما هم لینک شدی
مامان ماهان نفسی
18 مهر 91 17:28
وای عزیزم چه پسرهای باحالی خودمونیما چقدر تیزن سریع فهمیدن مامان یه سری به خونه زده هزار ماشالله

r.memorial
19 مهر 91 9:01
خیلی بامزه بود . بالاخره یه روز گیر مبوفتی
مامان علی اکبر
23 مهر 91 0:27
سلام ممنون که بهمون سر زدین. خدا حفظشون کنه.
مامان تسنیم سادات
6 آبان 91 17:24
سلللللام.... چه دو قلوهای نازی... چه جوری رفتن اون بالا...!!!! عکس پست پایینی رو می گم خیلی با مزه بود...
آقا رئیسه
30 آبان 91 20:56
سلام خوبی دلم میخواد با امین و ایمان دوس شم میای بهم متصل شیم؟؟
لینک کنیم؟؟؟


سلام امیر محمد جان
لینکت کردم
امین و ایمان هنوز نمی دونن وبلاگ دارن
وقتی بهشون گفتم یا هم دوست شید